annafia.webblogg.se

Njuter av livet och har två härliga pojkar Oscar & Melker. Är gift med Sigge. Bor på landet i ett hus vi själva byggt. Hos oss bor även nakenvovven Sixten. Är barnsligt förtjust i vackra ting o älskar att resa.

Frustrerad

Kategori: Allmänt

Man kan tro att efter alla förkylningar o annat att vi skulle få vara förskonade ett tag - men icke! Igår åkte jag på magsjuka - suck. Men mår bättre idag och de andra verkar inte må dåligt. Jag längtar efter att vi ska få vara friska lääänge nu!
 
Det börjar en ny serie på 1:an nu: Familjen Molander ... kanske kan va nåt?
 
Oscar höll frågesport här förut och vi skulle ha 10 svåra frågor och 10 lätta. Detta var första svåra: "Vad heter grisens kalvar?" Jag säger: " Griskultingar? " Oscar: " Oj jag mena vad heter kossans kalvar? Jag: Kalvar? Oscar: "Bra, rätt du får 1 poäng". Gulleplutten...
 
Känner att jag behöver pigga upp mig lite så här kommer lite bilder från en härlig höstdag:
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Här har Nils varit förkyld hela veckan och lagom till helgen är både jag och Kristian smällförkylda. Så jag håller med. Nu får det vara nog. Känns sådär när man läser att februari förväntas slå rekord i VAB *suck*

    Svar: Usch stackars er, man blir verkligen så less... för min del så mår jag bättre än på länge, men Melker hade feber idag o Sigge e förkyld. Oscar är som alltid piggelin. vi får hoppas att dessa förkylningar o åkommor snart e ett minne blott. Krya på er Å du tack för boken;)
    Anna Gustafsson

    2013-02-01 | 16:23:04

Kommentera inlägget här: