annafia.webblogg.se

Njuter av livet och har två härliga pojkar Oscar & Melker. Är gift med Sigge. Bor på landet i ett hus vi själva byggt. Hos oss bor även nakenvovven Sixten. Är barnsligt förtjust i vackra ting o älskar att resa.

Klarade det!

Kategori: Allmänt

 
Pluggar hemma idag och det är fre. Finnns det ngt bättre än en fre?! Jag klarade sluttentan idag. Nu tickar det bokstavligen ner till examen. Roligt men oxå pirrigt. Var ju på arbetsintervju igår o d kändes lovande. Men får svar nästa vecka. Till helgen blir det lungt, Oscar har en kompis som kommer hit imorn o det ska väl pyntas o kanske bakas lite.
 
Avslutar med en somrig bild på Melker från Sousse. Känns komiskt när jag kikar ut genom fönstret o snöflingor faller...
 
rån Tunisien. Kä

Nu sticker ja ut o springer

Kategori: Allmänt

Tänker passa på att ge mig ut och springa innan Sigge kommer hem med barnen från dagis så det blir ett kort snabbinlägg. Har suttit hela dagen (nästan- har gottat mig framför tv:n en stund oxå) och pluggat inför min nationella examen som är nästa fre. Känns som om det är så mycket att försöka pränta in... men nu har jag iaf använt min lediga dag till att plugga - och därmed skapat förutsättningar för att det ska gå vägen. Kommer ha två lediga dagar till att träna på dessutom...
Ikväll ska jag laga Oscars favvo-mat; Lax med romsås och potatis. Älskar de stunder när vi samlas hela fam efter en dag på olika håll.
(Blev visst ett ganska långt inlägg ändå- var visst skrivsugen!, men NU ska jag ut o springa...)

3/11

Kategori: Allmänt

Härlig höst idag.
 
Ikväll är vi bjudna hem till Linda o Mikael för o äta lite god mat o umgås. Konstrunda ikväll i Lidköping, men eftersom jag ska upp tidigt o praktisera blir det en tidig kväll. Kankse sover storkillen över så han kan leka mer med bästisen imorn.

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Mitt första inlägg.