annafia.webblogg.se

Njuter av livet och har två härliga pojkar Oscar & Melker. Är gift med Sigge. Bor på landet i ett hus vi själva byggt. Hos oss bor även nakenvovven Sixten. Är barnsligt förtjust i vackra ting o älskar att resa.

mån fm

Kategori: Allmänt

Äntligen en ledig dag. Underbart. Känns som jag bott på jobbet sista tiden. Grå o dassig känner jag mig oxå- en annalkande ny förkylning kanske. Suck. Ja, ja det kommer bättre dagar.
Bredvid mig har jag en kille som lagar benen på en pall med sin hammare o borrmaskin o som väl ganska snart ska sova middag.  De andra två är på jobbet o skolan. Å när skolgrabben kommer med bussen i em har han med sig en kompis. Blir kul o fullt ös gissar jag.
 
Skön mån på er.
 
Har sprungit på ett par snygga örhängen som jag tänker lite drömskt på. De gröna är favoriten.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: