annafia.webblogg.se

Njuter av livet och har två härliga pojkar Oscar & Melker. Är gift med Sigge. Bor på landet i ett hus vi själva byggt. Hos oss bor även nakenvovven Sixten. Är barnsligt förtjust i vackra ting o älskar att resa.

Liten paus

Kategori: Allmänt

Har bestämt mig för o ta en liten paus ( eller kanske lång) från bloggandet. Inte för att ja inte gillar det. Tvärtom- det är kul att fota, klippa, klistra och skriva. Men det tar mycket tid. Och sista tiden har det mera känts som ett måste än ett driv av att det är roligt. Sen barnen varit knyten har jag skrivit i varsin bok till dem om saker som hänt i deras små liv. Det kommer jag fortsätta med. Känns fint att lämna över när de blir vuxna. Ses vi inte mer härinne så ses vi där ute istället. Stor kram.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Stor kram :-)

    2013-08-20 | 11:52:05
  • Herr Gustafsson säger:

    Jag var inte alls så intresserad av en blogg i början men får säga att det varit mysigt att få läsa även om jag varit en del av det. Lite kul att kunna se detta om några år när barnen blivit större. Du är bäst älskling!

    2013-08-20 | 22:24:06
  • Jessica säger:

    Förstår hur du känner! Har också känt det senaste att man inte riktigt har den tid och motiovation längre som behövs. Samtidigt som det är kul för sig själv att kunna gå tillbaka och titta. Får se hur länge till jag bloggar.. ;-)
    Kul för barnen att få så personliga böcker om sig själva i framtiden. Det är ju verkligen super uppskattat.
    Hoppas att ni haft en skön helg! =)
    Kramar

    2013-08-25 | 21:47:35
    Bloggadress: http://www.jessicajessie.blogg.se

Kommentera inlägget här: