annafia.webblogg.se

Njuter av livet och har två härliga pojkar Oscar & Melker. Är gift med Sigge. Bor på landet i ett hus vi själva byggt. Hos oss bor även nakenvovven Sixten. Är barnsligt förtjust i vackra ting o älskar att resa.

1 maj och en ängels hjälp

Kategori: Allmänt

Känns skönt att bara säga MAJ. En fantastisk månad tycker jag.
Igår firade vi Sigge som fyllde 32 med årets första grillning.
För en stund sen ringde en snäll man och frågade om jag hade tappat min plånbok? Har jag, tänkte jag och kikade i väskan. Visst var den borta. Han hade hittat den på vägen i stan i fm. Och därmed hade den legat där sen igår då vi var i stan. Så var iväg och hämtade den och nu är den åter i tryggt förvar. Har ingen aning om hur jag tappade den, men allting fanns kvar och mannen är i min ögon dagens eller varför inte veckans ängel.
 
 
 
Önskar en trevlig 1:a maj;)
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    De där små guldkornen finns och det är så härligt med ärliga människor! :) Skönt att den kom till rätta! :) kram

    2013-05-02 | 09:35:42
    Bloggadress: http://smyckenmedkarlek.blogspot.com
  • Anna säger:

    Visst är det så Emma, man blir glad ända in i själen. Må gott!

    2013-05-02 | 12:11:36

Kommentera inlägget här: