annafia.webblogg.se

Njuter av livet och har två härliga pojkar Oscar & Melker. Är gift med Sigge. Bor på landet i ett hus vi själva byggt. Hos oss bor även nakenvovven Sixten. Är barnsligt förtjust i vackra ting o älskar att resa.

Biomys i 3D

Kategori: Allmänt

Såhär coola var kussarna på Grand i Skara i sön. Jag, syrran och barnen (de två stora) såg på Dumma mej 2 i 3D. Sittandes i bilen hem gav de filmen 100 poäng av 10 möljiga och dsamma säger jag: en riktigt rolig film. Biografen i Skara kan jag rekommendera - den känns sådär fint gammaldags med generösa ytor, sköna stolar och bra lut.
 
 
Idag o imorn är jag o barnen lediga. Prickade in bra väder måste jag säga. Oscar är hos kompisen och leker och Melker ligger o susar middag. Jag har solat en sväng och ska nu sätta igång med lite ärenden framför skärmen.
 
Ha det fint.
 
 

Kommentarer

  • Linda Maxell säger:

    Tack för en trevlig grillkväll och biomys dagen efter, kram

    2013-07-20 | 18:22:08
  • Anna säger:

    Tack själva, vi gillar verkligen att ha er här. Kram!

    2013-07-22 | 13:19:40
  • Ulf säger:

    Nu ljuger Anna hihi

    2014-01-06 | 00:31:51

Kommentera inlägget här: