annafia.webblogg.se

Njuter av livet och har två härliga pojkar Oscar & Melker. Är gift med Sigge. Bor på landet i ett hus vi själva byggt. Hos oss bor även nakenvovven Sixten. Är barnsligt förtjust i vackra ting o älskar att resa.

8/1

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft triage övningar i skolan, vilket är det systemet akuten jobbar efter och som handlar om prioritering av patienter utifrån symptom - riktigt intressant. Väl hemma har jag och Lena varit ute och sprungit. Det var så gött, förstår inte varför jag inte gör det oftare.
 
Imorn är det dags för Melkers operation. Han ska vara fastande från midnatt, så vi laddade i honom gröt och 2 flaskor välling under kvällen. Känner mig inte lika orolig längre, utan magkänslan säger att det kommer gå bra. Kl. 07 ska vi vara där.
 
Ikväll hade Oscar svårt o komma till ro, så gick in och satte mig hos han med handen över kinden tills han somnade. Mysigt.
 
crimson.se är en riktigt bra sida att framkalla kort genom. Detta kort fick jag hem igår och efter att ha ramat in det är jag supernöjd.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: