annafia.webblogg.se

Njuter av livet och har två härliga pojkar Oscar & Melker. Är gift med Sigge. Bor på landet i ett hus vi själva byggt. Hos oss bor även nakenvovven Sixten. Är barnsligt förtjust i vackra ting o älskar att resa.

Hallå Helg

Kategori: Allmänt

Bästa fre o helg, härligt... Idag har jag & Birgitta tapetserat Melkers rum och en bit av vardagsrummet. Barnen har busat med farfar så länge. När vi var klara for jag in till stan o handlade. Försöker tänka på att handla varor som är snälla mot miljön och mot våra kroppar. Det är viktigt tycker jag. Ok det är dyrare, men kanske behöver man inte äta så mycket av exempelvis pålägg eller ägg eller köpa lika mycket kläder. Men det är inte helt lätt att försöka vara en medveten konsument å jag e det långtifrån jämt, men jag försöker... sen så har sigge kommit över en del gamla fönster - kanske blir det ett växthus där vi kan odla lite eget oxå.
Imorn ska vi på namngivningscermoni till min kusins barn på Kinnelkulle o sen ska syrran plus fam sova över o vi ska kolla på melodifestivalen o dricka vin!
 
 
Ha en finfin helg
 
 

Kommentarer

  • Birgitta Gustafsson säger:

    en av mina favoritgrabbar, så söt

    2013-02-02 | 11:34:09
  • Anna säger:

    Ja han e en going ;) tack för senast.

    2013-02-03 | 00:41:47

Kommentera inlägget här: